Mamy już dobre kilka dni nowego miesiąca, więc pora podsumować ten poprzedni. Znów będzie o filmach, książkach i wydarzeniach. Zapraszam! :)
WYDARZENIA:
1. Spotkałam się z dziewczynami-blogerkami na kawie w Grycanie w kieleckiej Koronie (tutaj pamiątkowe zdjęcie).
2. Spędziłam bardzo udany sylwester, można śmiało powiedzieć, że był to najlepszy sylwester od wielu lat. Niestety nie zrobiliśmy sobie ani jednego zdjęcia, bo nawet nie było na to czasu :)
OBEJRZANE:
1. If I stay / Zostań jeśli kochasz
Miałam dwa podejścia do tego filmu. Pierwszy raz ledwo dotrwałam do połowy, bo był trochę nudnawy, ale okazało się, że druga połowa była dużo lepsza i bardziej wzruszająca.
2. Jump street 22
Zaczęłam od drugiej części, która była naprawdę zabawna, momentami trzymała w napięciu i z wielką chęcią obejrzałam też pierwszą, ale to już w styczniu. Historia przedstawia dwóch policjantów, który w ramach specjalnej misji udają uczniów (I część), a następnie studentów (II część) przy czym była masa śmiechu.
PRZECZYTANE:
1-2. Pokolenie Ikea i Pokolenie Ikea. Kobiety. - Piotr C.
Dość kontrowersyjne książki, które budzą wiele skrajnych opinii. Ja nie byłam jakoś szczególnie zniesmaczona zachowaniem i przemyśleniami głównego bohatera. Czytało się je nawet z dużym zainteresowaniem chociaż pierwsza część bardziej przypadła mi do gustu.
3. Nie dajesz mi spać - Alice Clayton
Trochę taka erotyczna opowieść, ale z dużą dozą humoru. Czytało się lekko i szybko, generalnie powiedziałabym, że to książka o poznawaniu się, zakochiwaniu i zdecydowanie nie jest to kolejny ''Grey'' choć kilka podobieństw by się znalazło.
4. Prześpij się ze mną - Jessica Cutler
Chyba zgodzicie się ze mną, że w grudniu poszalałam jeśli chodzi o tematykę książek :) Ta akurat podobała mi się najmniej, oczekiwałam chyba czegoś innego. Nie powiem nic więcej, bo nie chcę Wam spojlerować, ale raczej nie polecam.
POSTY NA DRUGIM BLOGU:
W grudniu znów niewiele się tam działo, ale pojawiły się:
Miłej niedzieli Wam życzę!
Jak widać to był udany miesiąc :)
OdpowiedzUsuńMiesiąc był obfity w wydarzenia i rozrywkę ;) Ważne, że zawsze coś się dzieje i nie marnujemy czasu na smuty i leżenie w łożku ! ;)
OdpowiedzUsuńZostań jeśli kochasz - oglądałam wczoraj i mi się bardzo podobał! :)
OdpowiedzUsuńReszty nie znam więc się nie wypowiem :D na 2 pierwsze książki nie mam specjalnej ochoty, ale 3 i 4 chętnie bym przeczytała w sumie :)
Świetne podsumowanie. Książek nie znam, choć zainteresowałaś mnie tym "Pokoleniem Ikea" :-) Może w ramach większej wolnej chwili poświęcę jej czas :-)
OdpowiedzUsuńMuszę obejrzeć Jump Street 22 :)
OdpowiedzUsuńCiekawe muszą być te książki pokolenie Ikea.
OdpowiedzUsuńfilmy muszę obejrzeć :)
OdpowiedzUsuńByłam w kinie na 'If I stay' i nie podobał mi się ten film. Przewidywalne zakończenie i ogólnie mało porywający. Może jedynie sam początek ze sceną wypadku przykuł moją uwagę :P
OdpowiedzUsuńIf I Stay - piękny film :) Przeczytałabym "Nie dajesz mi spać". Lubię erotyki :)
OdpowiedzUsuńPokolenie Ikea też lubię, ale pierwsza część była lepsza :)
OdpowiedzUsuńA co do Sylwka - prawda, już nie raz się przekonałam, ale niestety już po fakcie - że nie mam żadnych zdjęć!
22 Jump street oglądałam, jak i pierwszą część i nawet mi się podobały :)
OdpowiedzUsuńJump street 22 - widziałam obie części, polecam też tę pierwszą :P
OdpowiedzUsuń22 Jump Street jest super, oglądałam już 2 albo 3 razy ;)
OdpowiedzUsuńKilka dni temu założyłam nowego bloga, zapraszam :)
Mój blog